Owner Post Them Follow Dash



Purple-licious
Cik Niaaa
Cik Niaaa

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

5 Sciencians with love ❤

Through the humiliation , we stand together as classmates .. we through thick n thin together .. 
The memories of 4science & 5science .. the memories couldn't be  compared with the other .. it's because , we are unique !

~Rosdan , Arep , Aseim , Amin , Faiz , Syuhaidi , Ganesh , Imad , Ikhmal~
~Aida Rohayu , Alia , Aini , Hanie , Jannah , Ramizah , Nazurah , Izzatul , Silawati , Syafiqah , Izzati , Mahani , Farah , Shahida , Syikin , Rabiatul Adawiyah , Aida Nabila , Safia , Azlina , Fatin , Nadiah~
Ada yang tertinggal tak ? Walaupun kita dari family lain-lain , tempat lain-lain .. tapi kita tetap jadi satu keluarga bermulanyaa detik pertemuan kita pada tahun 2014 .. mungkin sebelum tu kita telah mengenali antara satu sama lain .. tetapi ianya tidak sama dengan saat saat yang kita luangkan apabila menjadi rakan sekelas .. 
Bergaduh , bergurau , bermain , belajar , berdebat , berkelah .. semua yang pernah kita lalui tidak sama dengan kelas yang lain ..

Terlalu sukar untuk diungkapkan .. 
Pelbagai tomahan serta "gosip" liarr terhadap nama kelas kita , kita dengar , tetapi kita tidak pernah menghiraukan semua tu .. kita berdiri di atas kaki kita sendiri untuk pelbagai perkara .. 
Segala cacian serta makian daripada guru guru kita terima dan berbincang bersama .. tabahnyaa kita sebagai rakan sekelas ..

Gelaran Ikan Pirana ? 
Yaa betul ..setiap pagi , setiap haro , setiap kali waktu rehat , kita sekua akan "serbu" sesiapa saja yang bawa makanan .. kita berkongsi bersama sama .. tanpa perasaan segan , tanpa rasa malu , tanpa timbulnya sifat berkira mahupun kedekut .. kita tetap akan berkongsi makan .. 
~Nasi Lemak , Nasi Goreng , Kek Batik Cheese Leleh , Pizza , Kek Oreo Castard , Spagetti , Laksa Goreng , Kentang Mayonis dan sebagainya~

Terlalu rindu .. 
Rindu kenangan yang kita cipta bersama .. saat paling manis .. berbuka puasa bersama sama ... 
Hampir setiap hari kita merancang sehingga majlis berbuka puasa tersebut berjalan dengan jayanya .. dengan kehadiran ahli kelas serta guru guru yang dijemput .. ia telah memberi satu kenangan yang sukar untuk dilupakan dah diganti dengan kenangan yang baru .. Selain itu , rancangan terakhir kita semua untuk bertukar hadiah antara satu sama lain juga turut menjadi kenangan yang sangat indah .. disitu lahirnya gelak tawa serta linangan air mata tatkala bergurau senda sebelum semuanya melangkah pergi .  #PerghAyat ..

Saat terakhir ..
Saat terakhir apabila telah tamatnya peperiksaan terbesar kita di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Perak ,  Parit Buntar .. disitu mulanya detik segala kenangan akan menghantui kita .. disitu menandakan yang kita tidak akan berjumpa lagi di dalam satu kelas yang sama .. walaubagaimanapun .. kepastian yang harus dipastikan ialah kita tidak akan melupakan antara satu sama lain . 


#4&5ScienciansMemories ❤