Owner Post Them Follow Dash



Purple-licious
Cik Niaaa
Cik Niaaa

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

What is call F.R.I.E.N.D.S.H.I.P









Kalau pasal frienship nie memang sensitif ..
sebabnya masing-masing ada friendship masing-masing yang perlu dijaga .
Aku rasa dalam friendship tak kira la yang melibatkan lelaki mahupun Perempuan ..
kita still kena had dan kita tahu cara menghormati friendship tu ..
Jujur sepanjang hidup aku ..
cuma ada beberapa kawan jee yang betul-betul ada semasa aku susah  mahupun senang ...
mostly banyak laa yang datang just masa kita senang .. 
but still ada sesetengah tu yang datang ..buat-buat caring .. then blah gitue jee ..then jajaaaa cerita kita dekat semua orang ...
that's is why orang banyak cakap .. 
"it's depend on how someone to be honest to be friend with you"
aku rasa .. zaman sekarang nie yang betul-betul 
ikhlas nak berkawan dengan kita tu dah berkurang ..
mostly yang hipokrit tahap dewa ..
materialistik n so on ..
aku cakap macam nie bukan sebab apa ... aku rasa pemerhatian aku macam nie ..

Jenis aku pulak
"kau nak kawan dengan aku kawan la .. kau nak blah , kau blah"
aku tak terlalu berharap ..sebab aku dah penah rasa bertapa peritnyaaa
pengakhiran sesuatu persahabatan tu hanya kerana mulut ...
kahh ...even masa tu aku baru darjah 6 ..hingus lagi beb !

Nak dijadikan cerita ..
yes .. aku ada 2 orang sahabat yang ada masa senang n susah aku ..
but ada sorang tu slowly jauhkan diri ...
yes aku rasa perit even takda la rapat mana .. 
erm ... nak dijadikan cerita ..
sahabat aku nie J and H ...
J nie lama aku kenal ..since kecil n si H nie masa form berapa entah ... hahaha ..
but percayalah .. even si H nie aku anggap dia sahabat aku .. but ..
aku still rasa janggal mahupun tak setuju angin ahh senang cerita ,... erm 
si J nie pulak .. tabah orangnya .. tak pernah jemu layan kemahuan aku n si H ..

Dari depa aku belajar something ah ..
dalam persahabatan walau tak rapat macam mana sekalipun 
kalau ikhlas persahabatan tu akan berpanjangan ...
aku rasa keikhlasan tu memang penting ahh .. AMAT PENTING !!!

compared to friendship yang
kawan semata mata untuk kesenangan ? 
aku taktahu and aku takpaham macam mana friendship tu wujud .. erm .. 

To
NNAZ & HH
terimakasih sebab ikhlas berkawan dengan aku ..
aku harap persahabatan kita kekal sampai bila bila ..